piątek, 9 sierpnia 2013

Rozdział 1 

-Co ty tutaj robisz  . ? - zapytał zaskoczony Draco
-Mieszkam nie widać  . ?
-Widzę ale..... dobra nie ważne muszę lecieć
-Co do swojej nowej panienki na jedna noc  . ? - spytała rozbawiona jego miną Hermiona,
Malfoy po usłyszeniu tego pytania przygwoździł dziewczyne do ściany
- Cos ty powiedziała ?! -
- Spytałam Czy idziesz do swojej panienki na jedna noc, masz problemy ze słuchem  . ? Może kupie ci aparat słuchowy  . ? - naśmiewała sie z niego Hermiona
- Ty mała brudna szlamo jak możesz sie tak odzywac do arystokraty.
W tym momencie Granger nie wytrzymała wybuchła śmiechem na cały korytarz.
- Ty..hahahaha...arystokrato..hahahahaha i bo juz pewnie twoja nowa laska jest napalona hahahahaha
Odepchnęła go od siebie i zamknęła przed nim drzwi. Po uspokojeniu się stwierdziła że położy się spać.

**
Następnego dnia obudziło ją pukanie do okna. Przeciągneła się jak mały dziecko, założyła szlafrok i podeszła do okna gdzie stała sowa z listem.
-Hej malutka co masz dla mnie. Sowa wyciągnęła nóżkę i podała list Hermionie. Dziewczyna odebrała kopertę i nalał do małej miseczki wodę dla sówki. Kiedy zwierze piło, otworzyła list.

Szanowny Pani GrangerInformujemy Panią, że 1 września o godzinie 10:00 odjeżdża Hogwart Express z peronu 9¾. Lista książek jest dołączona do listu.Z wyrazami szacunku, Minewra McGonagall,  dyrektor


Od razu po przeczytaniu listu postanowiła napisać do swoich przyjaciół. Wyciągając pergamin i pióro poczuła burczenie brzucha, wiec udała się do kuchni by zrobić sobie jakieś smakowite śniadanie. Otworzyła lodówkę i po przejrzeniu jej stwierdziła, że zrobi sobie naleśniki. Po zjedzeniu dania poszła pod prysznic aby troche sie odświerzyć i przebrać. Kiedy wykonała poranne czyności wróciła do zostawionego wcześniej pergaminu.

Harry, Ginny, Ron. !
Właśnie dostałam listę książek i stwierdziłam,że moglibyśmy dziś ok godziny 15 wybrać się na pokątną aby mieć to już  głowy. Odpiszcie mi szybko 

                                                                                        Hermiona 

Kiedy czekała na wiadomość od reszty usłyszała dzwonek do drzwi, w głębi duszy miała nadzieje, że to nie Malfoy. Ku jej zdziwieniu to nie był on...

Hej hej . ! Wiem,że rozdział krótki nastepny będzie dłuższy ; ) Mam nadzieje,że sie podoba  ; d

Czytasz= komentuj  ; d

Ali Malfoy

7 komentarzy:

  1. Hej !
    Pierwszy rozdział trochę krótki, ale... zaczyna się ciekawie :)
    Jestem ciekawa, co będzie dalej.
    Mam nadzieję, że dodasz szybko nową notką :D

    Catty

    Zapraszam również do siebie - http://nieprzewidywalny-bieg-wydarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,że krótki ale nie chciałam was trzymac w niepewności . ;)

      Nastepny będzie o wiele wiele dłuższy ; D

      Pozdrawiam Ali Malfoy

      Usuń
  2. hej
    fajny rozdział, tylko trochę krótki..
    brawa dla ciebie za scenę pomiędzy Draco a Hermi. jest naprawdę świetna.
    zapraszam do mnie.;p
    www.amor-deliria-nervosa-dramione.blogspot.com
    pozdrawiam,
    la_tua_cantante_

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczyna się interesująco. Choć wydaje mi się naciąganym fakt, że Draco przygwoździł Herm do ściany. Trochę nierealny... Ale zapowiada się fajnie, informuj mnie o nowych rozdziałach na moim blogu w stronie Sowiarnia
    Zapraszam do mnie na http://hgdm-baby-i-wait-for-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej , ciekawy rozdział wpisuje cię u siebie na listę czytanych , gdy tylko dostanę się do kompa , zapraszam do mnie if-you-love-to-fight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny . <3 Nie mogę doczekać się następnego . ; >>

    OdpowiedzUsuń